ADAC … i podróż staje się przyjemna

lut 19, 2023 | Porady | 0 komentarzy

W klubie ADAC jesteśmy od początku naszego przyjazdu do Niemiec, czyli od 2012 roku. Posiadamy pakiet rodzinny, który daje wiele korzyści.

Kiedy wybieramy się w podroż, która wymaga np. winiety wystarczy wizyta w punkcie ADAC, gdzie otrzymujemy kompleksową pomoc, plan podróży z mapami i oczywiście wspomniane winiety na każdy etap podróży.

Wielokrotnie już mieliśmy okazje korzystać z przysługujących nam przywilejów. Chyba najciekawsza przygoda, dzięki której wykorzystaliśmy przysługujące nam profity przydarzyła się nam podczas naszego pobytu we Włoszech. Wynajęliśmy hotel wysoko w górach w pobliżu Jeziora Garda. Natrafiliśmy na spory korek dojeżdżając już serpentynami do hotelu i nagle coś stało się z naszym sprzęgłem. Jakoś szczęśliwie dojechaliśmy do hotelu, ale jako, że nie dawało mi to spokoju, a to dopiero był początek naszego pobytu tutaj zadzwoniliśmy po ADAC. Podstawili lawetę i zabrali samochód do mechanika. Tam chcieli nas Włosi naciągnąć na wymianę polowy samochodu 😉 ale w międzyczasie znaleźliśmy mieszkających tam znajomych i zażyczyliśmy sobie, aby samochód pojechał do naszego mechanika. No i z racji, że dni mijały a nasz pobyt miał się kończyć ADAC zafundowało nam pobyt jeszcze kilka dni dłużej, za wszystko oczywiście płacąc. Samochód wypożyczyliśmy sobie sami, bo było szybciej i sprawniej 😉 I tu przydał się nam nasz pakiet rodzinny. Bo otrzymaliśmy zwrot wszelkich kosztów: za noclegi, śniadania, wynajęty samochód i TAXI aby dojechać do miasta, bo jak wyżej pisaliśmy nasz hotel był w wysoko w górach.

Także czy to za granicą czy w Niemczech, ADAC zawsze stawało na wysokości zadania i bez problemu i szybko udzielało nam pomocy.

Warto tu jeszcze wspomnieć o jednej ważnej rzeczy jaką jest Ubezpieczenie Podróżne (też oczywiście Pakiet Rodzinny). To koszt około 30€ rocznie a jeśli by się coś nagle stało, to nawet i helikopter zawiezie nas do szpitala w Niemczech, jeśli bylibyśmy poza ich obszarem, gdzieś za granica. Ale to nie tylko takie ekstremalne zdarzenia, bo raz nawet będąc w Polsce złamał się jednemu z nas ząb i trzeba było go pilnie zrobić prywatnie i po powrocie zwrócono nam wszystkie poniesione koszta.

Reasumując, polecamy ADAC z całego serca. Jeszcze nigdy nas nie zawiodło. W podróży z ADAC zawsze czujemy się bezpieczni.